میداودی: باید دو گل دیگر می زدم
نوشته شده توسط : alireza

میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال، در بازی مقابل راه آهن برای دومین هفته پیاپی گلزنی كرد تا تعداد گلهای زده خود را افزایش دهد. میداودی معتقد است تعداد گلهایی كه تا كنون در لیگ به ثمر رسانده برای وی اهمیت زیادی ندارد.



میلاد میداودی مهاجم تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: گلهایی كه تا كنون در لیگ به ثمر رساندم در مقابل برد استقلال اهمیت زیادی ندارد چون هم اكنون تنها به برد استقلال و كسب سه امتیاز فكر می كنم و سایر مسایل اهمیت زیادی برای من ندارد.

وی افزود: در مقابل راه آهن بازی خوبی انجام دادیم البته در ابتدا تحت شرایط خاصی قرار گرفتیم كه آنها بازی را در دست گرفتند اما در نیمه دوم وضعیت را تغییر دادیم و به بازی برگشتیم.

مهاجم استقلال تصریح كرد: به تنهایی باید حدود دو گل دیگر به راه آهن می زدم زیرا شرایط خوبی داشتم اما اگر توپهای بیشتری دریافت می كردم شانس گلزنی من افزایش می یافت.

میداودی اظهار داشت: چند موقعیت بسیار خوب داشتم که یكی از آنها به تیرك دروازه برخورد كرد و چند موقعیت نیز توسط رودباریان دفع شد كه البته می توانست به گل تبدیل شود.

مهاجم استقلال گفت: راه آهن باید چند گل دیگر دریافت می كرد آنها نیمه دوم بازی را به ما سپردند و اگر بخواهند بگویند حق استقلال برد نبوده بی انصافی كرده اند.

وی در خصوص تعداد گل های زده و كسب عنوان آقای گل در لیگ افزود: این مسئله اهمیت زیادی ندارد اما ما قبلا گفته بودیم كه سعی می كنیم آقای گل از استقلال باشد اما این مسئله در مقابل موقعیت تیمی هیچ اهمیتی ندارد./ی





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: